קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

תבשיל צ'ילי צ' ילי גבינה

תבשיל צ'ילי צ' ילי גבינה
המתכון Cheesy Cheesy Dog תבשיל יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-25 דקות. מנה אחת מכילה 326 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך רוטב עגבניות, אבקת צ'ילי, שעועית צ' ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הגבינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח ביאנקה גבינה בגריל כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו תבשיל צ'ילי זול, תבשיל צ'ילי זול, ו פיצה תוצרת בית כלב ציפור (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות עובדות ממש טוב עם ריזלינג, Gewurztraminer, יין רוזה. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. הפס פרקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.