קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות25
ציון בריאות1
מגזין

תה אוכמניות מתוק

תה אוכמניות מתוק
המתכון Blackberry תה מתוק יכול לספק את התשוקה הדרומית שלך בערך 2 שעות ו -30 דקות. מתאים ל-25 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 47 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. אם יש לכם סוכר, מנטה, אוכמניותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו ברים אוכמניות מתוקים, תירס מתוק וקרטיבים אוכמניות, ו בלקברי ריבה: הטעם המתוק של הקיץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב אוכמניות וסוכר במיכל גדול, למחוץ עם כף עץ; מערבבים מנטה וסודה לשתייה.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים 4 כוסות מים רותחים על שקיות תה; כיסוי תלול 5 דקות. תשליך שקיות תה.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים תה על תערובת blackberry; בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים תה דרך מסננת רשת לתוך קנקן גדול, זורק מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים 2 1/2 כוסות מים קרים, ערבוב עד הסוכר מתמוסס. כיסוי וצינה 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים, אם תרצה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסיווג Domaine Leseurre Dry Cuvee Riesling עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.