קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

תירס קלוי, פלפל, ומרק עגבניות

תירס קלוי, פלפל, ומרק עגבניות
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מרק, אז תנו הזדמנות ל תירס קלוי, פלפל, מרק עגבניות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 6 . מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 187 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מרק עוף פחות נתרן, פלפלים, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון 61% המנה הזאת טובה. מתכונים דומים: פלפל קלוי ומרק תירס, פלפל Poblano צלוי אש מרק תירס, ו מרק עגבניות קלוי עם כוסברה פסטו.

הוראות

1
הכן גריל לחום בינוני גבוה.
2
מסדרים פלפלים, צד העור למטה, ותירס בשכבה אחת על מתלה גריל; גריל 5 דקות, הפיכת תירס מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים עגבניות; גריל 5 דקות נוספות או עד שהירקות חרוכים מעט.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום; מגניב 10 דקות. קוצצים גס עגבניות ופלפלים; מניחים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים גרעינים מאוזני תירס; מוסיפים לתערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים בצל; מבשלים 7 דקות או עד רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים בתערובת עגבניות; מבשלים 3 דקות, ערבוב מדי פעם. להגדיל את החום גבוה, ומערבבים מרק. מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות או עד ירקות רכים. מגניב 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים שליש תערובת עגבניות בבלנדר; תהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים תערובת מחית בקערה גדולה. חזור על הנוהל פעמיים עם תערובת עגבניות נותרת. נגב את המחבת עם מגבות נייר. לחץ על תערובת עגבניות דרך מסננת למחבת; להשליך מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים מחבת על חום בינוני; לבשל עד מחומם היטב. מערבבים במלח ופלפל שחור. מצקת על 1 1/2 מרק כוסות לתוך כל אחד 6 קערות; העליון כל מנה עם 2 כפיות גבינה 1 כפית עירית.
מרכיבים שתצטרך