קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תערובת מאפין קפוצ'ינו עם פצפוצי שוקולד

תערובת מאפין קפוצ'ינו עם פצפוצי שוקולד
קפוצ'ינו-שוקולד Chunk Muffin Mix הוא חלב חינם ארוחת בוקר. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 202 קלוריות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם אבקת אפיית calumet, מקסוול האוס הבינלאומי מוקה סוויס, הקרקע קינמוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו עוגיות שוקולד פצפוצי קפוצ'ינו ענקיות, שוקולד קוקוס פצפוצי מאפין צמרות, ו מתכון פצפוצי שוקולד תפוז דם מאפין (מתכונים דומים).

הוראות

1
שכבת מרכיבים 1-1/2-qt. מיכל זכוכית או צנצנת בסדר הבא (מלמטה למעלה): קמח, שוקולד, סוכר, קפה נמס בטעם, אבקת אפייה, קינמון ומלח, צנצנת הקשה בעדינות על הדלפק כדי ליישב כל שכבה לפני הוספת השכבה הבאה. כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
אבקת אפייהאבקת אפייה
שוקולדשוקולד
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
2
צרף הוראות אפייה (ראה להלן) לצנצנת.
1
מחממים תנור ל 191°. Beat 1 ביצה בקערה גדולה; מערבבים בחלב כוס 1 ו 1/2 כוס (1 מקל) חמאה או מרגרינה, נמס. תערובת מאפין ריקה לקערה. מערבבים רק עד לחלח. הבלילה כפית לתוך 12 משומן או נייר מצופה כוסות מאפין בינוני, מילוי כל כוס 2/3 מלא.
מרכיבים שתצטרך
תערובת מאפיןתערובת מאפין
חמאהחמאה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים 15 עד 20 דקות. או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכזים יוצא נקי. מגניב 5 דקות.; הסר מהמחבת. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת