קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

תערובת קציצה ללא גלוטן וטבעוני

תערובת קציצה ללא גלוטן וטבעוני
מנה אחת מכילה 146 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. מתאים ל-6 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לך אורגנו, פתיתי בצל מיובשים, פתיתי פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו ללא גלוטן אגוז טבעוני בראוניז שיבולת שועל (טבעוני, ללא גלוטן, ללא דגנים, ללא קמח, ללא חלב, ללא סוכר מזוקק), צ'יפוטלה אפוי בטטה וקישואים (טבעוני, ללא גלוטן) עם חרדל דבש חריף תוצרת בית (ללא גלוטן עם אופציה טבעונית), ו מרק בלנדר תירס וגן שמנת ופלפל אדום (ללא גלוטן, ללא סויה, ללא אגוז, ללא תבואה, ללא מלח) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את האגוזים ואת שיבולת השועל (או פתיתי קינואה) לתוך מעבד מזון דופק כמה פעמים כדי לחתוך בגסות את האגוזים. אין לטחון קמח - הם צריכים להיות בערך בגודל של גרעיני פופקורן.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני פופקורןגרעיני פופקורן
פתיתי קינואהפתיתי קינואה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
יוצקים לתוך קערה או שקית אחסון.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים את כל המרכיבים הנותרים ומערבבים היטב. שמור תערובת מוכנה במקרר עד מוכן לשימוש. כדי להפוך את כל אצווה של תערובת, לשפוך אותו לתוך קערה ולהוסיף 2/3 כוס מים רותחים. מערבבים ולתת לעמוד במשך 15 דקות כפי שאתה מחממים תנור ל 350 F. באמצעות ידיים רטובות, ליצור את התערובת לתוך כ 12 כדורי 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מניחים על מחצלת סיליקון או גיליון אפייה משומן.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
5
אופים במשך 20-25 דקות, פונה פעם אחת באמצע. מכסים ברוטב ספגטי חם ומגישים. כדי להפוך 1/2 אצווה, למדוד 3/4 של כוס התערובת ולהוסיף 1/3 כוס מים רותחים. המשך כמפורט לעיל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חומוס (בסאן)קמח חומוס (בסאן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תפוחי אדמה או תירסעמילן תפוחי אדמה או תירס1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1(יכול להיות או להרחיק)זרעי שומר, אופציונליזרעי שומר, אופציונלי1(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי בצל מיובשיםפתיתי בצל מיובשים11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל התגלגל (מהיר או מיושן) או פתיתי קינואהשיבולת שועל התגלגל (מהיר או מיושן) או פתיתי קינואה1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום, אופציונליפתיתי פלפל אדום, אופציונלי1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות11 קילו קישואים,אבקת עגבניות, אופציונליאבקת עגבניות, אופציונלי43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס אגוזי מלך קצוצים, או אגוזים או זרעים אחרים (ראה הערות להלן)1/3 כוס אגוזי מלך קצוצים, או אגוזים או זרעים אחרים (ראה הערות להלן)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקאשה (ללא גלוטן) או חיטה (לא ללא גלוטן), פרור עדין או בינוניקאשה (ללא גלוטן) או חיטה (לא ללא גלוטן), פרור עדין או בינוני