קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תפוח-אגוז חמוציות פריך

תפוח-אגוז חמוציות פריך
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל תפוח-חמוציות אגוז פריך. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 271 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם תמצית vanillan, מלח, חמוציות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו תפוח-אגוז פריך, פריך תפוחים מייפל-אגוז, ו תפוח אגס אגוז פריך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-37
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
כדי להכין מילוי, לשלב תפוחים ואת המרכיבים הבאים 7 (תפוחים דרך קורטוב של מלח). תערובת תפוח כפית לתוך צלחת אפייה 13 x 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
כדי להכין ציפוי, לשלב שיבולת שועל ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
4
מפזרים מעל תערובת תפוחים. מכסים בנייר כסף; אופים ב 375 במשך 40 דקות. Uncover; אופים 20 דקות נוספות או עד ציפוי הוא פריך ומיצים הם סמיך תוסס.
מרכיבים שתצטרך
לשימור,לשימור,
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחים או מיץ תפוחיםסיידר תפוחים או מיץ תפוחים2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות טריותחמוציות טריות1קילוגרםכוסות קלופים, פרוסות תפוחים גאלה (עלכוסות קלופים, פרוסות תפוחים גאלה (על11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל רגילהשיבולת שועל רגילה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1דאש(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מאפה מחיטה מלאהקמח מאפה מחיטה מלאה