קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות21
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תפוח אדמה סגול וארטישוק גראטן

תפוח אדמה סגול וארטישוק גראטן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל תפוח אדמה סגול וארטישוק Gratin. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 417 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם ארטישוקים, שמנת כבדה, מלח ים לא מזוקק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. נסו דג טרוטה ממולא בגרין תפוחי אדמה סגולים, לביבות תפוחי אדמה סגולות עם רוטב טבילת ארטישוק אבוקדו, ו מוקרם ארטישוק ותפוחי אדמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 F, ולהגדיר סיר גדול של מים לרתיחה.כאשר סיר המים מגיע לרתיחה, ירידה ארטישוק ומרתיחים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהמים ולאפשר להתקרר עד נוח מספיק כדי להתמודד. לקצץ עלים קשים כדי לחשוף את הלב.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר את החנק עם כף דק קוצצים את לב הארטישוק, גזע וכל עלים רכים.ממיסים חמאה במחבת על אש בינונית. כאשר הוא מקציף, מערבבים בכרישה וארטישוקים קצוצים, מטגנים עד ריחני ועדין - כחמש דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
שכבת התחתון של צלחת חינם עם 1/3 של תפוחי אדמה, העליון עם 1/2 של כרישה ארטישוק, מפזרים 1/3 של טימין ולהמשיך שכבות, מסתיים עם שכבה של תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
5
להקציף קרם, ציר עוף, מלח ופלפל יחד בקערת ערבוב קטנה ויוצקים על שכבות הירקות. למעלה עם גבינה מגוררת וזרימת קורנית אחרונה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים במשך 1 שעה או עד תפוחי אדמה הם במכרז ואת gratin הוא משחי יפה. אפשר להתקרר 5 עד 10 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך