קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות12
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תפוחי אדמה עם פלפלים וצ'וריסו

תפוחי אדמה עם פלפלים וצ'וריסו
תפוחי אדמה עם פלפלים וצ'וריסו עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 12 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 190 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. אם יש לך בצל, תפוחי אדמה, צ'ילי חלפיניו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו המרכיב הסודי( צ'וריסו): תפוחי אדמה צ' וריסו-צ'יפס עם בצל פנינה ושום שלם, צ'וריסו ופלפלים, ו צ'וריסו ממולאים פלפלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך חצייה לחתוך באמצע 1 תפוחי אדמה, ואז לשבור אותו לגזרים. הפוך צדדים לחתוך תפוחי אדמה למטה, ולאחר מכן לחתוך ולשבור חצאים באותו אופן. חזור על חצייה ושבירה עד חתיכות הם כ 1 1/2 אינץ'. חזור עם שאריות תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים שמן במחבת 12 אינץ ' כבדה על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, אז תפוחי אדמה מטוגנים עם מלח, מפנה מדי פעם, עד השחמה ופשוט מבושל דרך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר תפוחי אדמה עם כף מחורץ לקערה, הזמנת שמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים חריץ באורך 1 1/2 אינץ 'בכל צ' ילה, ולאחר מכן מוסיפים למחבת יחד עם בצל, פלפלים וצ ' וריסו ולהפחית את החום עד בינוני. מבשלים, נחשפים, ערבוב לעתים קרובות, עד ירקות מתרככים, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים יין ומרתיחים עד מצטמצם כ 1/4 כוס, 3 עד 4 דקות. להשליך צ ' ילי, ולאחר מכן להוסיף תערובת פלפל לתפוחי אדמה יחד עם מלח ופלפל לפי הטעם ולזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
1
בצל ופלפלים ניתן לחתוך לרצועות וצ ' וריסו ניתן קצוץ 1 יום קדימה ומקורר בנפרד בשקיות פלסטיק אטומות.
מרכיבים שתצטרך