קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

תרד חם של ורוניקה, ארטישוק ומטבל צ'ילה

תרד חם של ורוניקה, ארטישוק ומטבל צ'ילה
תרד חם של ורוניקה, ארטישוק וצ'ילה לטבול נטול גלוטן, ומספק כ 10 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 27 גרם שומן, ובסך הכל 300 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. גשו לסופר וקנו לבבות ארטישוק במרינדה, גבינת פרמזן, מיונז, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. עם כפית ציון 44%, המנה הזו מוצקה. נסו מטבל תרד וארטישוק חם, מטבל ארטישוק תרד חם, ו מטבל ארטישוק תרד חם עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.