קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מגזין

תרנגולות מזוגגות חרדל מייפל עם תירס ואפונה קוסקוס

תרנגולות מזוגגות חרדל מייפל עם תירס ואפונה קוסקוס
תרנגולות מזוגגות חרדל מייפל עם תירס ואפונה קוסקוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 70 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 1077 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא גזר, מלח ופלפל, תרנגולת קורניש, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: תרנגולות משחק מייפל מזוגגות קורנית עם גזר, גזר לבן מזוגג מייפל וסלט קוסקוס ישראלי, ו חזיר מזוגג חרדל-מייפל.

הוראות

1
הסר צוואר וקרביים מתרנגולת; שמור לשימוש אחר או להשליך. לשלוף ולהשליך כל כיסי שומן. עם מזמרה עוף או מספריים מטבח, לפצל ציפור לחצי לאורכו דרך עצם החזה ועמוד השדרה. לשטוף חצאים ולטפוח יבש; להגדיר, העור למעלה מעט בנפרד, על מתלה משומן קל במחבת אפייה 10-by 15 אינץ מצופה בנייר כסף. סדר גזר מעט זה מזה לצד זה.
מרכיבים שתצטרך
2
צולים ב 425 רגיל או תנור הסעה עד תרנגולת משחימים קלות, 20 עד 25 דקות.
3
בינתיים, בקערה קטנה, מערבבים סירופ מייפל וחרדל. לשטוף מחרוזת אפונה הצמד אם באמצעות טרי.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מחבת מהתנור ומברשות חצאים תרנגולת וגזר עם תערובת חרדל, פונה לפי הצורך מעיל כל הצדדים. הגדר את העור על מתלה ולהמשיך צלייה עם גזר עד בשר על עצם הירך הוא כבר לא ורוד (לחתוך לבדוק), 10 עד 14 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
5
בערך 8 דקות לפני תרנגולת נעשה, במחבת 1-עד 1 1/2-ליטר על חום גבוה, להביא מרק, תירס, אפונה הצמד, ו peppercorns לרתיחה. מערבבים בקוסקוס. מכסה פאן ולהסיר מהחום; לעמוד עד מרק נספג וקוסקוס הוא רך לנשוך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
תלולית קוסקוס שווה בצלחות. מניחים חצי תרנגולת על כל תלולית ומסדרים גזר לצד קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך