קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

תרנגולות קורניות מזוגגות עם אורז בר ומשמש מלית

תרנגולות קורניות מזוגגות עם אורז בר ומשמש מלית
תרנגולות קורניות מזוגגות עם אורז בר ומשמש מלית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1016 קלוריות, 67 גר' של חלבון, ו 52 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור חג ההודיה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך בצל, מיץ תפוזים, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב משמשים מיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המהפך האולטימטיבי: פודינג לחם וחמאה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו תרנגולות קורניות מזוגגות עם מילוי פקאן-אורז, תרנגולות קורניות מזוגגות עם רימונים-אורז מלית, ו תרנגול רימון-זיגוג קורניש משחק תרנגולות עם אורז בר-ערמונים St (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין מלית, להביא 3 מרק כוסות לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אורז בר; מכסים, מפחיתים חום ומבשלים 50 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
3
לנקז, ולהניח בצד.
4
מחממים תנור ל 40
5
להמיס מרגרינה במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל, סלרי ושומר קצוץ; מטגנים 10 דקות או עד למכרז. מערבבים באורז, משמשים קצוצים, ולאחר מכן 4 מרכיבים (משמשים קצוצים דרך פלפל).
מרכיבים שתצטרך
7
הסר מהחום.
8
כדי להכין תרנגולות מזוגגות, להסיר ולהשליך giblets וצוואר מן התרנגולות. שטפו תרנגולות במים קרים, והתייבשו.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את העור, לקצץ שומן עודף. מפצל תרנגולות לחצי לאורכו. כף 4 (1 כוס) תלוליות של אורז בר מלית לתוך מחבת קלייה רדודה מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים חצאי תרנגולת, צדדים בשרניים עד, על גבי תלוליות.
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים 1/4 כוס מיץ תפוזים ושימורי משמש בקערה קטנה. כף 1 1/2 כפות תערובת מיץ תפוזים על כל חצי תרנגולת.
מרכיבים שתצטרך
12
אופים ב 400 במשך 40 דקות או עד מיצים לרוץ ברור.
13
כדי להכין רוטב, מניחים מחבת nonstick מצופה ספריי בישול על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
14
להוסיף שאלוט; לטגן 5 דקות או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
15
מוסיפים 3/4 כוס מיץ תפוזים, מרק 1/2 כוס, ומיץ לימון; מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
שלב מדיירה ו קורנפלור; להוסיף למחבת. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 2 דקות או עד עבה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
17
מגישים רוטב על תרנגולות.
מרכיבים שתצטרך
18
מקשטים עם שברי שומר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3(חוֹרֶף)שימורי משמששימורי משמש0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1קילוגרםתרנגולות קורנישתרנגולות קורניש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוצים דקמשמשים מיובשים קצוצים דק1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנורה שומר קצוץנורה שומר קצוץ2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדיירהמדיירה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה או חמאהמרגרינה או חמאה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר לא מבושלאורז בר לא מבושל