קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

חמאת בוטנים-שוקולד צ'יפס-עוגיות שיבולת שועל

חמאת בוטנים-שוקולד צ'יפס-עוגיות שיבולת שועל
חמאת בוטנים-שוקולד צ'יפס - עוגיות שיבולת שועל דורש מסביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 283 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת אפייה, וניל, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: חמאת בוטנים שיבולת שועל עוגיות שוקולד צ'יפס, חמאת בוטנים שיבולת שועל עוגיות שוקולד צ'יפס, ו עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים שיבולת שועל.

הוראות

1
בקערה, עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית, לנצח חמאה, סוכר מגורען, סוכר חום, חמאת בוטנים עד מעורבב היטב. לנצח ביצים וניל עד חלקה, גירוד למטה הצדדים של קערה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
בקערה אחרת, מערבבים קמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה ומלח. מערבבים או להכות לתוך תערובת חמאה עד משולב היטב. מערבבים בשוקולד צ ' יפס, שיבולת שועל ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
בוטניםבוטנים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
טיפת בצק במנות מעוגלות 2-כף, 3 אינץ 'זה מזה, על גבי גיליונות אפייה מרופדים בחמאה או בבישול 12-על ידי 15 אינץ'. עם מזלג משוריין קל, לשטח מעט לתוך 2 1/2 אינץ סיבובים על 1/2 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור 350 עד עוגיות זהובות וחולצות להרגיש להגדיר כאשר לחץ קל, 12 עד 14 דקות (הם ירגישו underdone אבל יתייצבו כפי שהם מגניבים); אם אפייה יותר מחבת אחת בכל פעם, להחליף עמדות מחבת באמצע דרך האפייה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
5
בואו לעמוד 5 דקות על הסדינים, ולאחר מכן, עם מרית רחבה, להעביר עוגיות למדפים להתקרר. אם עוגיות חמות מתחילות להישבר, החלק מרית דקה תחתם כדי לשחרר; תן לעמוד על מחבת כדי המשרד, 2 עד 5 דקות, ולאחר מכן להעביר מתלים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת