קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

Huevos Rancheros Grande

Huevos Rancheros Grande
יכול להיות שזו ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 413 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם שומן בייקון, גבינת צ'דר קלה, לימונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו ביצים Huevos Rancheros (ביצים Rancheros), Huevos Rancheros, ו Huevos Rancheros (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחסנית טורטיות, לאטום בנייר כסף, וחום בתנור 375 עד חם, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
במחבת nonstick 12 אינץ ' על חום בינוני, להמיס חמאה. לשבור ביצים למחבת, מעט בנפרד; לכסות ולבשל רק עד הלבנים הם כמעט מוצק חלמונים עדיין רך, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, מורחים 1/2 כוס חסה על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
4
להניח טורטיות על חסה וכפית שעועית מעל טורטיות. עם מרית רחבה, להעביר ביצה לכל מנה. סלסת עגבניות כף סביב צד אחד של ביצים, ירוק סביב הצד השני.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים גבינת צ ' דר, ואז cotija.
מרכיבים שתצטרך
6
מקשטים לפי הצורך עם צ ' ילי אבוקדו, jalapeo, שמנת חמוצה, פלחי ליים; מוסיפים מלח לפי הטעם. מצרף טורטיות שנותרו במפית פשתן כדי לשמור על חום, לשרת לצד.
מרכיבים שתצטרך
7
שעועית שחורה בייקון: במחבת 10 עד 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה, מערבבים 4 עוז. בייקון קצוץ (4 פרוסות) עד פריך וחום, 5 עד 7 דקות. עם כפית מחוררת, להעביר מגבות נייר לניקוז. כף כל אבל 2 כפות שומן מחבת (לשמור huevos, הקודם, אם תרצה, או להשליך) ולהוסיף 2 שיני שום טחון או לחוץ 1 כוס בצל קצוץ. מערבבים לעתים קרובות על חום גבוה עד בצל הוא צולע, על 3 דקות. בינתיים, לשטוף ולנקז 2 פחיות (15 עוז. כל) שעועית שחורה; להוסיף פאן יחד עם 1 מרק עוף דל שומן כוס. מערבבים לעתים קרובות עד שרוב הנוזל הוא התאדה, 5 עד 7 דקות. מערבבים בייקון לשעועית. אם שעועית נעשתה יבשה מדי, רזה עם קצת יותר מרק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא של ג 'ימי ג' ון Vin De כריך פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.