קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

Crunchies שיבולת שועל ויסקי

Crunchies שיבולת שועל ויסקי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל ויסקי שיבולת שועל Crunchies. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 89 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 48 מנות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, קמח מאפה, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: Crunchies, Crunchies שקדים, ו Crunchies חג המולד.

הוראות

1
שמנת החמאה עד שהיא כמעט לבנה; בהדרגה להוסיף את חום האורסוגר, ולשמור על creaming עד השניים מעורבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
2
מערבבים את קמח המאפה ואת אבקת האפייה ומלח; לנפות פעמיים intoa קערת ערבוב יבשה. מערבבים את שיבולת השועל מגולגלת. כאשר תערובת זו היא thoroughblended, להוסיף לו לסירוגין חמאה מוקרם 1/2 כוס מים קרים אשר נוספה תמצית שקדים ותמצית וניל. Chill for at least 25 minutes.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
תמצית שקדיםתמצית שקדים
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח מאפהקמח מאפה
שיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת
חמאהחמאה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מרדדים חלק מהבצק בעובי של 1/8 אינץ', או רזה כמו זה יכול להיות מגולגל על לוח מקומח מעט.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
חותכים לתוך סיבובים על 2 אינץ ' קוטר; להרים אלה עם מרית רחבה על תבנית אפייה בחמאה בנדיבות, ואופים במשך 10 דקות בתנור מתון (350°F), או עד העוגיות מעט השחמה. מגניב ומאחסן בצנצנת עוגיות. הם יישארו ללא הגבלת זמן במקום קריר ויבש. כאשר מוכן לשימוש, מורחים מילוי על עוגייה אחת ומעלה אותו עם אחר, ולאכול מיד.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
מריתמרית