קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Herbed Spaetzle

Herbed Spaetzle
Herbed Spaetzle עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 184 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו עירית, מלח, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. וזה די גרוע. מתכונים דומים: Herbed Spaetzle, Herbed Spaetzle ותרד, ו טרייה קוורק Spaetzle.

הוראות

1
בקערה בינונית, הכה קלות את הביצה ואת ביצה לבן עם אני כוס מים. מערבבים את הקמח, עירית, פטרוזיליה, טימין ומלח רק עד הבצק דביק נוצר. (הבצק spaetzle יכול להיות בקירור, מכוסה, עד 4 שעות.)
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להביא סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה. לטפוח שליש מהבצק לתוך ריבוע 3 אינץ ' על קרש חיתוך קטן עם ידית, או על החלק האחורי של מחבת עוגה מרובעת. בעזרת מרית מתכת לחה או סכין שף, חותכים רצועת בצק בעובי h-inch ומגרדים אותה לתוך המים הבוערים. עובד במהירות על הסיר, פורס את הבצק הנותר לתוך המים הבוערים, מרטיב את המרית או הסכין אם הוא נדבק לבצק. מערבבים את spaetzle ומבשלים על חום מתון עד הכופתאות לצוף על פני השטח והם רק מבושלים דרך, כ 2 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את spaetzle לקערה ולשמור חם. חזור על התהליך עם הבצק הנותר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
כף מחוררתכף מחוררת
סכיןסכין
טופס עוגהטופס עוגה
מריתמרית
קערהקערה
סירסיר
3
מוסיף את הרוטב שלוש פטריות ל spaetzle מבושל ולזרוק בעדינות לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
רוטברוטב
4
הגישו מיד.
5
הערות: מנה אחת: קלוריות 217 קק "ל, חלבון 9 gm, פחמימות 41 gm, כולסטרול 35 מ" ג, שומן סה " כ 6 gm, שומן רווי .64 gm