קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות77
סוגי מאכליםסלט
מגזין

O שלי.. סלט הבשר התאילנדי הטוב ביותר אי פעם!

O שלי.. סלט הבשר התאילנדי הטוב ביותר אי פעם!
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תן O שלי.. סלט הבשר התאילנדי הטוב ביותר אי פעם! ניסיון. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 50 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 367 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מ Food.com יש לו 34 מעריצים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. אם יש לך עלי נענע, סוכר חום, עלי ליים כפיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו סלט זעקות נמר (סלט בקר תאילנדי חריף), סלט בקר תאילנדי, ו סלט בקר תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גבריאלסקלוף Chenin בלאן. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.