קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

Orecchiette עם חומוס וברוקולי Rabe

Orecchiette עם חומוס וברוקולי Rabe
Orecchiette עם חומוס וברוקולי Rabe עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מתכון זה מכין 4 מנות עם 486 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 13 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 22 דקות. גשו לסופר וקנו מרק עוף, גרגרי חומוס, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 84%, המנה הזו מצוינת. נסו Orecchiette עם חומוס וברוקולי Rabe, Orecchiette עם ברוקולי Rabe & חומוס, ו Orecchiette עם ברוקולי Rabe וחומוס מטוגן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני-גבוה; מוסיפים חומוס ומטגנים 2 דקות או עד שהם רק מתחילים להשחים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים שום ופלפל אדום כתוש וחתיכים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
3
מוסיפים ברוקולי rabe ומרק עוף למחבת; מביאים לרתיחה ומבשלים 3 דקות או עד ברוקולי rabe הוא פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
ברוקולי רבהברוקולי רבה
מרק עוףמרק עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים פסטה חמה ומלח; לבשל 2 דקות או עד מחומם בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
5
מחלקים בין 4 קערות רדודות, ומעל כל אחד עם גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.