קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Oreo תותים ' N קרם

Oreo תותים ' N קרם
מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 65 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פילדלפיה 1/3 פחות שומן מאשר גבינת שמנת, לארוז nabisco 100 צ'יפס אוריאו קאל, תותים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. מתכונים דומים: כמהין אוריאו טבל תותים, עוגת שוקולד אוריאו עם תותים טריים, ו ללא גלידה יצרנית Funfetti עוגת הבלילה גולדן אוריאו גלידה.

הוראות

1
מורחים פירות יער עם גבינת שמנת מופחתת שומן.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מיובשות בשמןעגבניות מיובשות בשמן
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
מרדדים צ ' יפס דקים כתוש.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות אוריאו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "