קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

Sfogliatella

Sfogliatella
Sfogliatella עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. והוא מספק כ 15 מנות . מנה אחת מכילה 332 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. אם יש לכם ביצים, תפוזים מסוכרים ולימון, חלב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 4 שעות ו -40 דקות. וזה די גרוע. מתכונים דומים: .

הוראות

1
בקערה גדולה, לנפות יחד את הקמח כל המטרה, קמח סולת ומלח. השתמש באצבעות שלך כדי לעבוד את החמאה לתוך הבצק עד שהוא יוצר כדורים דמויי אפונה. לחלופין, לנפות את החומרים יבשים למעבד המזון ולדחוף את החמאה לתערובת עד שהוא מעורבב וחלק יחסית. עבודה במים עם האצבעות שלך (או במיקסר). להפוך את הבצק על משטח שטוח לגלגל אותו לכדור. לעטוף אותו בניילון נצמד וללחוץ עליו. להכניס למקרר לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
קמח סולתקמח סולת
חמאהחמאה
בצקבצק
מיםמים
גלולגלול
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר
קערהקערה
2
בסיר בינוני, להביא את החלב לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
לטאטא בקמח סולת ומבשלים, ערבוב כל הזמן עם כף עץ, עד שהתערובת מתעבה, 3 עד 5 דקות. אם הוא יוצר גושים כפי שהוא מבשל, להקציף עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח סולתקמח סולת
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מקציףמקציף
4
מעבירים את תערובת החלב והקמח לקערה להתקרר מעט, כ -10 דקות. מערבבים את הריקוטה, הביצה, הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים את הכתום הממותק ואת חתיכות לימון לנפות אבק של קינמון על פני השטח. מערבבים כדי להתמזג. טעם לתיבול ומקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
קינמוןקינמון
כתוםכתום
לימוןלימון
6
מוציאים את הבצק מהמקרר ומתחלקים לשניים. קמח משטח שטוח לגלגל 1 של החצאים לתוך מלבן על 14 אינץ 'על ידי 24 אינץ'. הקצה הקצר יותר של המלבן צריך להיות קרוב אליך. הבצק צריך להרגיש דק מאוד. כמה שיותר רזה יותר טוב!
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
7
מברשת את המלבן כולו עם שכבה של קיצור.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
8
מפזרים אותו עם אפילו אבק של סוכר ממתקים. בעדינות ובאופן שווה לגלגל אותו לתוך עצמו כמו גליל ספוג ג ' לי.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ג'ליג'לי
גלולגלול
9
רול בזהירות, דואג שזה מתגלגל בחוזקה. להכניס למקרר לפחות 2 שעות. השתמש בסכין חדה לחתוך את הגליל לתוך 1 עד 1 1/2 אינץ חתיכות עבות. חזור על אותו תהליך עם החצי השני של הבצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
10
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
שים 1 של עיגול הבצק ביד שלך, עם היד השנייה, לחץ על האגודל באמצע היד השנייה שלך (ולכן, לתוך הבצק) ולהתחיל למתוח את הבצק. אתה לא רוצה לדחוף כל כך הרבה שאתה עושה חלל עדיין. ראשית, להתרכז בהפיכת הבצק עגול יותר ומחמיא. כאשר הוא בערך בגודל של צדפה פגז גדול, להתחיל להחליק ולדחוף למטה באמצע כך שהוא יוצר חלל הרבה כמו צדפה פגז גדול. אתה רוצה לסיים עם קונוס עם פתיחה של כ 3 אינץ 'ואת הסוף קטן, מחודד על 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
12
מברשת קצת קיצור על הבצק ולהפוך אותו מבפנים החוצה, חופן את קונוס הבצק בין אורך האצבע והאגודל שלך. בזהירות כפית 2 כפות גדולות של המילוי לתוך החרוט. קונוס צריך להיות מלא למדי וללכת לקצוות של הפתיחה עם שכבה דקה של המילוי. סגור את הפה על ידי קיפול בזהירות את פתיחת החרוט על עצמו. אותו דבר כאילו היו לך 2 חצאים של צדפה וסגרת אותה. בעדינות ללחוץ על הקצוות של הפתיחה, יחד. סדר על תבנית אפייה nonstick. חזור עם כל הבצק, עד ששני גליונות האפייה מתמלאים.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
13
צחצח כל אחד עם שטיפת הביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
14
שים את המגשים במרכז התנור ואופים עד חום זהוב, 30 עד 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
15
הסר מהתנור ולאפשר להם לנוח כמה דקות על תבנית האפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
16
לאחר sfogliatella יש נח במשך כמה דקות, מפזרים אותם עם עוד אבק של סוכר קונדיטורים ולשים כל גיליון אפייה ישר מתחת broiler. אל תלכו משם! הישאר שם ולצפות כמו הסוכר מחממת לאט את החלק העליון. אם שכבת הסוכר הייתה קלה ואתה רוצה לעשות את זה קצת browner, לחזור עם עוד אבק של סוכר ועוד דקה תחת broiler. אפשר להם לנוח כמה דקות, ולאחר מכן להעביר אותם מגש הגשה, אבק עם הסוכר' ממתקים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

מרכיבים

2גיליונותגיליונות אפייה שאינם דביקיםגיליונות אפייה שאינם דביקים2(חוֹרֶף)קצוצים דק כתומים מסוכרים וחתיכות לימוןקצוצים דק כתומים מסוכרים וחתיכות לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקים (אודותסוכר ממתקים (אודות1(קיבלר)(קיבלר)1ביצה, מוכה עם 1 כף מים, עבור ביצה לשטוףביצה, מוכה עם 1 כף מים, עבור ביצה לשטוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סולתקמח סולת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סולתקמח סולת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, מקוררת וחותכת לקוביות קטנותחמאה לא מלוחה, מקוררת וחותכת לקוביות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת