קושיבינוני
מוכן ב27 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

SHAKE ' N לאפות שרימפס קוקוס

SHAKE ' N לאפות שרימפס קוקוס
SHAKE ' N לאפות שרימפס קוקוס הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 56 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי מתכונים קראפט. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. אם יש לכם פלפל טחון, שרימפס, קוקוס פתית מלאך של בייקר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 29%. מתכונים דומים: SHAKE ' N לאפות שרימפס קוקוס, שייק וקוקוס אופים צלעות חזיר, ו תערובת קרקר ללא אפייה-רק-שייק.

הוראות

1
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 4 מרכיבים בצלחת עוגה; להפריש.
3
לטאטא ביצה ומים בצלחת עוגה נפרדת עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
לטבול שרימפס, 1 בכל פעם, בביצה, ולאחר מכן בתערובת קוקוס, פונה לחלוטין מעיל שני הצדדים של כל שרימפס עם ביצה לפני ציפוי עם תערובת קוקוס; מקום על תבנית אפייה מרוסס עם ספריי בישול. לחץ על תערובת ציפוי בחוזקה על שרימפס כדי לאבטח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קוקוסקוקוס
שרימפסשרימפס
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 10 עד 12 דקות. או עד שהחסילונים יסיימו.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.