קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

Shikanji (לימיד הודי)

Shikanji (לימיד הודי)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של בצד, אז תנו הזדמנות ל Shikanji (Limeade ההודי). ואינו מכיל גלוטן,, מתכון טבעוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 75 קלוריות. מתכון זה מהודו מבשלים יש 33 אוהדים. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך שורש זנגביל, עלי נענע, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו Shikanji-לימונדה הודית - איך לעשות Shikanji, Nimbu Pani, שיקנג'י או שיקנג' וי: איך לעשות shikanji, nimbu pani, ו Limeade (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא LangeTwins נסיך כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.