קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

אברנה בואנה

אברנה בואנה
המתכון Averna Buenan מוכן בערך 2 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 161 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה מ רציני אוכל יש 2 אוהדים. אם יש לכם בר שוקולד, קרח, ביטר כתום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו משמש ו Averna בורבון חמוץ, סלסה בואנה של שונה, ו Ensalada de Noche Buena (מתכונים דומים).

הוראות

1
תמדוד אברנה, טקילה וליקר שוקולד לכוס ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
ליקר שוקולדליקר שוקולד
טקילהטקילה
2
תוסיפי ביטר. למלא זכוכית עם קרח ולנער היטב במשך עשר שניות. מסננים לתוך כוס קוקטייל. גרגר שוקולד על משקה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
הצעת הגשה: מיושן או סלעים צונניםהצעת הגשה: מיושן או סלעים צוננים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.