קושיקל
מוכן ב1 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

המברג הטוב ביותר

המברג הטוב ביותר
המברג הטוב ביותר לוקח בערך דקה אחת מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 182 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . תמורת 1.56 דולר למנה , תקבלו מתאבנים שמגישים 1. גשו לסופר וקנו קוביות קרח, מיץ תפוזים פרימיום נטול עיסת, וודקה ג'יגר ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מתכון זה אהוב על 54 אוכלי אוכל וטבחים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 46% , וזה טוב. נסו מברג , משקה מברג ועוף מברג (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוזגים את מיץ התפוזים לכוס עם קרח, ואז יוצקים פנימה את זריקת הוודקה. מערבבים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
נורהנורה
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Pink Moscato. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה משלימים פטל אדום, תות שדה ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!