קושימומחה
מוכן ב1 ש, 23 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מטבחיםאסייתי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז אסיה וקציצות עדשים

אורז אסיה וקציצות עדשים
אורז אסיה וקציצות עדשים דורש כ 1 שעה ו 23 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 242 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. גשו לסופר וקנו אורז חום, מים, רוטב מוקפץ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. נסו אורז אסיה וקציצות עדשים, המבורגרים אורז ועדשים אסיאתיים, ו קציצות עדשים בקארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחמם אורז, עדשים ו 1 1/2 כוסות מים רותחים בסיר 2 ליטר; להפחית את החום. מכסים ומבשלים 30 עד 40 דקות, ערבוב מדי פעם, עד עד עדשים רכים ומים נספגים. מגניב במקצת.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
תערובת אורז מחית מעט עם מזלג. מערבבים קשיו, פירורי לחם, 2 כפות רוטב מוקפץ, בצל וביצה. תערובת צורה לתוך 4 קציצות, כל אחד על 1/2 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
מערבבים רוטב ומטגניםמערבבים רוטב ומטגנים
פירורי לחםפירורי לחם
קשיוקשיו
בצלבצל
אורזאורז
ביצהביצה
3
תרסיס מחבת 10 אינץ ' עם ספריי בישול. לבשל קציצות במחבת על 10 דקות, הופך פעם אחת, עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר קציצות ממחבת; להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
לחמם את החומרים הנותרים למעט אטריות רותחים באותו מחבת; להפחית את החום בינוני. מכסים ומבשלים כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד ירקות הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
תוסיף קציצות. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני 5 עד 8 דקות או עד הקציצות חמות.
7
מגישים רוטב וקציצות על אטריות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Indaba Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.