קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

אורז מטוגן דרום מערבי

אורז מטוגן דרום מערבי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? אורז מטוגן דרום מערבי יכול להיות מתכון אדיר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 24 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 353 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם גבינת צ'דר, סלסה, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 50%, וזה די טוב. מתכונים דומים: אורז מטוגן ירקות, איך מכינים אורז מטוגן ירקות / אורז ים, אורז מטוגן ירקות, איך מכינים אורז מטוגן ירקות / אורז ים, ו אורז מטוגן ירקות, איך מכינים אורז מטוגן ירקות / אורז ים.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה הקפיצו את העוף, התירס, הפלפל הירוק והבצל בשמן עד שמיצי העוף מתבהרים. מערבבים פנימה את המרק, הסלסה, אבקת הצ ' ילי והקאיין; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פלפל ירוקפלפל ירוק
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
בצלבצל
סלסהסלסה
תירסתירס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את האורז. מכסים ומסירים מהאש; תן לעמוד במשך 5 דקות. מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
מפזרים גבינה; מכסים ומניחים לעמוד 2-3 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, קטגוריית מוצרי מזון, ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

יין, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת עבור אורז מטוגן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מיקס פיוז ' ן מיקסוטיקה מוסקטו (חצי בקבוק). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מיקס פיוז ' ן מיקסוטיקה מוסקטו (חצי בקבוק)
מיקס פיוז ' ן מיקסוטיקה מוסקטו (חצי בקבוק)
מהדורה מוגבלת זו מיקסוטיקה מוסקאטו שוחרר לקידום האלבום השלישי של ניקי מינאז ' ההדפס הוורוד. מוסקטו טעים בטעם פסיפלורה בבקבוק ורוד עם חתימה.