קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

אורז ספרדי קל (קל )

אורז ספרדי קל (קל )
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל אורז ספרדי קל (קל ). מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 130 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. גשו לסופר וקנו אורז רגיל, פלפל חריף, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו אורז ספרדי קל, אורז ספרדי קל, ו קל שעועית אורז ספרדית נקניק ארוחה אחת סיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס מחבת nonstick 10 אינץ ' עם ספריי בישול. מבשלים אורז ובצל במחבת על חום בינוני על 3 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד אורז זהוב חום ובצל רך.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
בצלבצל
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים במרכיבים הנותרים.
3
חום לרתיחה; להפחית את החום. מכסים ומבשלים כ -30 דקות, ערבוב מדי פעם, עד האורז הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. הפרדור Tempranillo עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Parador Tempranillo
Parador Tempranillo
2012 Parador Tempranillo יש פרופיל פירות חזק, מאפיין של העונה שמש חם גדל. מזכיר קלאסי ריברה דל Duero בסגנון, היין יש פירות אדומים בהירים הערות סגול, עם גימור סלעי, יבש קלאסי. הבציר הראשון מכרם הכרכרות.תערובת: 100% Tempranillo