קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

אמנון En Papillote עם עגבניות שרי, פלפלים וזיתים

אמנון En Papillote עם עגבניות שרי, פלפלים וזיתים
Tilapian En Papillote עם עגבניות שרי, פלפלים וזיתים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 985 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם יש לכם עגבניות שרי, שן שום, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית מתכונים דומים: סול en Papillote עם עגבניות וזיתים, Branzino En Papillote עם פלפלים קלויים, זיתים שחורים ו-Fe, ו עוף En Papillote עם בזיליקום ועגבניות שרי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.