קושירגיל
מוכן ב12 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

אפונה פסטו קרוסטיני

אפונה פסטו קרוסטיני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל אפונה פסטו Crostini. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 374 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 27 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, אפונה, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו פסטו קרוסטיני, אפונה פסטו קרוסטיני, ו פסטו קרוסטיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור פסטו אפונה: דופק יחד את האפונה, שום, פרמזן, 1 כפית מלח 1/4 כפית פלפל במעבד מזון. עם המכונה פועלת, לאט להוסיף את שמן הזית עד משולב היטב, על 1 עד 2 דקות. מתבלים עם מלח ופלפל נוספים, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
פרמזןפרמזן
שוםשום
פלפלפלפל
פסטופסטו
אפונהאפונה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מעבירים לקערה קטנה ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
עבור crostini: מחממים מחבת סטובטופ או מחבת גריל על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
קרוסטיניקרוסטיני
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
כירייםכיריים
מחבתמחבת
5
מברשת שני הצדדים של הלחם פרוס עם שמן זית וגריל עד הזהב, על 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
להעביר את הלחם למשטח נקי ולהפיץ 1 עד 2 כפות של פסטו מוכן על כל פרוסה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
לחםלחם
פסטופסטו
7
למעלה עם חצאי עגבניות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
8
* הערה של קוק: אם אין לך לחם בן יום על היד, אתה יכול לייבש לחם טרי על ידי הצבת הפרוסות בתנור f 300 מעלות שחומם מראש עד פריך מעט, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסלוסט קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
Casaloste קיאנטי Classico Riserva
צבע אדום אודם אינטנסיבי. זר הפרחים משלב ניחוחות פירותיים אופייניים של סנג ' ובזה (כגון אוכמניות, מרסקה בשלה, שזיף) עם הערות אלגנטיות של עץ. על החיך הוא קטיפתי והרמוני עם איזון מעולה בין חומציות טאנינים מתוקים. יישון יין, נותן את המיטב מהשנה ה -5 לאחר היבוליםזה הולך עם בשר אדום בגריל. ההרמוניה שלה ואת הטיפוסיות הם גם מרומם בצורה מושלמת על ידי גבינות מיושנות.