קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

ארוחת בוקר Queso Fundido

ארוחת בוקר Queso Fundido
ארוחת בוקר Queso Fundido עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, מתכון דל פחמימות, יש 620 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. אם יש לך רוטב חם, טורטיות תירס, גבינת צ'דר חדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: ארוחת בוקר Queso Fundido, Queso Fundido, ו Queso Fundido.

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני למדיום (כ 177° עד450).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים מחבת ברזל יצוק גדול על סבכת הגריל וחום עד טיפת מים רוחשת ומיד נעלם על פני השטח, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
3
מוסיפים את הצ ' וריסו, מכסים את הגריל ומבשלים, מפרקים את הבשר לחתיכות קטנות יותר עם כף עץ ומתערבבים מדי פעם, עד שהוא מבושל דרך ומתחיל להשחים, בערך 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
גרילגריל
4
מוסיפים את poblano ובצל, מערבבים לשלב, ומכסים את הגריל. לבשל, ערבוב מדי פעם, עד שהתרכך, על 8 דקות. בינתיים, מניחים את הביצים והמלח בקערה בינונית ומקציפים עד שהביצים מתפרקות ומשולבות באופן שווה; מניחים בצד.כאשר הירקות מוכנים, טפטוף בביצים ולתת לשבת ללא הפרעה עד שהם פשוט מתחילים להגדיר סביב הקצוות, כ -30 שניות. מערבבים את התערובת ומפיצים אותה בחזרה לשכבה זוגית (הביצים לא יהיו מבושלות לחלוטין בשלב זה).מיד מפזרים את הגבינות בשכבה זוגית על תערובת הביצים, מכסים את הגריל ומבשלים עד שהגבינות מומסות ומתחילות לבעבע, כ-5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פלפל Poblanoפלפל Poblano
מורחיםמורחים
בצלבצל
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מפזרים את הבצל הירוק ומגישים מיד עם רוטב חם וצ ' יפס או טורטיות לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
בצל ירוקבצל ירוק
טורטיהטורטיה
צ ' יפסצ ' יפס