קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

ארוחת ערב הלילה: Ful Medames (שעועית ארוחת בוקר בסגנון מצרי)

ארוחת ערב הלילה: Ful Medames (שעועית ארוחת בוקר בסגנון מצרי)
ארוחת ערב הלילה: Ful Medames (שעועית ארוחת בוקר בסגנון מצרי) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 22 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 458 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. אם יש לך עגבניות, מיץ לימון, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: ארוחת ערב הלילה: BLT, סגנון בעלי חיים, ארוחת ערב: Migas, בסגנון Tex-Mex, ו ארוחת ערב: צדפות בסגנון טייוואני.

הוראות

1
מסננים ולשטוף את השעועית, ואז לשפוך לתוך סיר בינוני. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך חמש דקות, לשבור בערך עם מזלג. מערבבים את שמן הזית, בצל, עגבניות, כמון, מיץ לימון, מלח, פלפל, ואת רוב הפטרוזיליה. המשך לבשל במשך חמש דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, גריל את לחם הפנים או לצרוב אותו עם קצת שמן זית במחבת. מטגנים את הביצים בקצת שמן זית במחבת נפרדת, משאירים את החלמונים נוזליים.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים את תערובת השעועית חמה עם ביצים מטוגנות ולחם שטוח.
מרכיבים שתצטרך