קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

את נפוח

את נפוח
צריך הר ד ' אובר ללא חלב? הנפוח יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל של 221 קלוריות. 9 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 35 דקות. אם יש לכם שוקולד צ'יפס חצי מתוק, תמצית ונילן, סוכר חום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 15%. הציון הזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: חביתה נפוחה, גריסים נפוחים, ו מחזורי לובסטר נפוחים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב את הקיצור, הסוכר והסוכר החום בקערת העבודה של המיקסר, והשמנת עד שהיא בהירה ואוורירית. בינתיים מנפים יחד את קמח העוגה, המלח ואבקת האפייה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
סוכר חוםסוכר חום
קמח עוגהקמח עוגה
קיצורקיצור
קרםקרם
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
מוסיפים את הביצים 1 בכל פעם לתערובת המוקרמת. לאחר מכן להוסיף וניל. הגדל את המהירות עד לשילוב יסודי.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
ביצהביצה
4
כשהמיקסר מוגדר נמוך, מוסיפים לאט את החומרים היבשים לקיצור ומשלבים היטב. מערבבים פנימה את השוקולד צ ' יפס. מצננים את הבצק. גורפים על ניירות אפייה מרופדים בקלף, 6 לגיליון.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
קיצורקיצור
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
בלנדרבלנדר
5
אופים 13 דקות או עד להזהבה ונפוחה, בודקים את העוגיות לאחר 5 דקות. סובב את נייר האפייה להשחמה אחידה. מגניב ולאחסן במיכל אטום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור