קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

בהנדי מסאלה (קארי במיה חריף)

בהנדי מסאלה (קארי במיה חריף)
צריך ללא גלוטן, ותוספת שלמה של 30? הינדי מסאלה (קארי במיה חריף) יכול להיות מתכון עצום לנסות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 90 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שמן זית, אבקת קארי, במיה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. נסו בהנדי מסאלה (קארי במיה חריף), Bhindi Masala / איך לעשות bhindi masala / Okra s, ו הינדי נאריאל סבזי או קארי קוקוס במיה / הינדי ס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את במיה גדול, צלחת מיקרוגל בטוח; לבשל במיקרוגל על גבוה במשך 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את שמן הזית וזרעי הכמון יחד במחבת גדולה מעל חום בינוני עד שזרעי הכמון מתנפחים והופכים לחומים זהובים. מטגנים את הבצל בשמן המחומם במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העגבניות לתערובת ומבשלים עוד 3 דקות. מערבבים את הבמיה לתוך התערובת; העונה עם אבקת קארי ומלח. מבשלים ומערבבים את התערובת עד חם, על 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים חם.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nigl Freiheit Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.