קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

בובי ברנס.

בובי ברנס.
בובי ברנס הוא primal, and vegan ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם bénédictine, פיתולי לימון, ורמוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 20%. נסו בובי ברנס., ברנס לילה אפוי Haggis היילנד עם ויסקי רוטב קמברלנד, ו הגולש של בובי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקנקן שמחזיק לפחות 5 כוסות, לשלב את הוויסקי, ורמוט, מים, ו Bénédictine ומערבבים היטב. באמצעות משפך, נוזל לתוך בקבוק ליקר 1 ליטר או שני בקבוקי ליקר 750 מ " ל. מכסה בחוזקה ומקרר במשך לפחות 2 שעות, עד צונן.
מרכיבים שתצטרך
ורמוטורמוט
ליקרליקר
ויסקי סקוטיויסקי סקוטי
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
משפךמשפך
2
כדי לשרת, להגדיר קערה או דלי יין מלא קרח. לנער את הבקבוק כדי להבטיח את הקוקטייל מעורבב היטב, ולאחר מכן להגדיר אותו בקרח כך שהוא נשאר קר.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
יוצקים לתוך קופה או כוסות מרטיני ומקשטים כל משקה עם טוויסט לימון.
מרכיבים שתצטרך
4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'4 בוקאצ'יני מוצרלה טריים, כל אחד בקוטר 1 אינץ'
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1
הוויסקי והוורמוט מוזגים בחלקים שווים, עם רק שישית מהבנדיקטינה. נוסחה זו עושה את זה קל לערבב את הקוקטייל בכל אצווה גודל. ועם כמה וריאציות קטנות, אתה יכול לעשות מספר משקאות מבוססי ויסקי אחרים באמצעות נוסחאות דומות. הנה כמה דוגמאות:• רוב רוי: 2 חלקים ויסקי 1 חלק vermouth מתוק, עם כמה מקפים של angostura ביטרס לכל משקה, מוגש על הסלעים משקפיים מיושנים, מעוטר דובדבן maraschino.* ראסטי נייל: סקוטש חלקים שווים ודרמבוי, מעורבב עם קרח ומוגש במשקפיים מיושנים (כמה וריאציות קוראות לקצת יותר סקוטש מאשר דרמבוי).* לוך נס: 1 1/2 חלקים סקוטש, 1 חלק פרנו, ו 1/4 חלק vermouth מתוק, עורר עם קרח משקפיים מיושנים.
מרכיבים שתצטרך
Angostura BittersAngostura Bitters
דובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
DrambuieDrambuie
ורמוטורמוט
PernodPernod
ויסקי סקוטיויסקי סקוטי
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
Reprinted with permission from Cocktails for a Crowd: More than 40 Recipes for Making Popular Drinks in Party-Wasnesses by Kara Newman. טקסט זכויות יוצרים © 2013 על ידי קארה ניומן; תמונות זכויות יוצרים © 2013 על ידי טרי לין פישר. Published by Chronicle Books, LLC.