קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

בורבון ופאי פקאן שוקולד

בורבון ופאי פקאן שוקולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל בורבון ופאי פקאן שוקולד. מנה זו מכילה כ 6 גר' של חלבון, 36 גרם של שומן, וסך הכל 586 קלוריות. והוא מספק כ 8 מנות . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. לך לחנות ותביא את "ונילן אקסטראקט", "שוגר", "שוקולד" ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 20 דקות. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה, ו עוגת שוקולד פקאן בורבון.

הוראות

1
כדי להפוך את המאפה: לשלב את הקמח, אגוזי פקאן הקרקע, סוכר, ומלח בקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים את החמאה ומערבבים עם בלנדר מאפה או את הידיים עד שהתערובת דומה לפירורים גסים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
יוצקים את מי הקרח ומעבידים אותם כדי לקשור את הבצק עד שהוא מחזיק יחד מבלי להיות רטוב או דביק מדי. לסחוט כמות קטנה יחד, אם הוא מתפורר, להוסיף יותר מי קרח, 1 כף בכל פעם. עוטפים את הבצק בניילון נצמד ומקררים לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
מרדדים את הבצק על משטח מקומח קלות למעגל 12 אינץ'. בזהירות לגלגל את הבצק על הסיכה (זה עשוי לקחת קצת תרגול) ולהניח אותו בתוך מחבת פאי 9 אינץ'. לחץ על הבצק לתוך המחבת כך שהוא מתאים בחוזקה לקצץ את העודף סביב השפה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
מחבתמחבת
5
מניחים את מחבת העוגה על גיליון עוגיות חסון כך שיהיה קל לעבור פנימה והחוצה מהתנור.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
6
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
כדי להפוך את המילוי: להמיס את החמאה והשוקולד בסיר קטן על חום בינוני נמוך, להסיר מן החום ולתת מגניב. מקציפים את הביצים בקערת ערבוב גדולה עד מקציף ולאחר מכן להתמזג בסוכר. מערבבים בסירופ, וניל, בורבון, מלח, ותערובת החמאה המומסת עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
בורבוןבורבון
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
סירופסירופ
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מסדרים את הפקאן על החלק התחתון של קרום העוגה בזהירות לשפוך את תערובת הביצה עליהם.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
פקאניםפקאנים
ביצהביצה
9
אופים עד המילוי מוגדר מעט נפוח, על 45 דקות. תבחן אם יש לך אומץ בכך שתתקע סכין דק במרכז העוגה, אם היא תצא די נקייה, אתה יכול ללכת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
10
להעביר את העוגה למתלה להתקרר לחלוטין לפני חיתוך.

מרכיבים

3(חוֹרֶף)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ תירס כהה או סירופ קנה סוכר (כגון Steen ' s)סירופ תירס כהה או סירופ קנה סוכר (כגון Steen ' s)3largesביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לאבקקמח לכל מטרה, ועוד לאבק2(חוֹרֶף)מי קרח ועוד במידת הצורךמי קרח ועוד במידת הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן טחון דקפקאן טחון דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה ללא מלח(1/2 מקל) חמאה ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה ללא מלח, קר לחתוך לחתיכות קטנות(1 מקל) חמאה ללא מלח, קר לחתוך לחתיכות קטנות57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.