קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

ביסקוויטים חתוכים

ביסקוויטים חתוכים
ביסקוויטים חתוכים הוא קינוח שמגיש 3. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 223 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש חמאה, ג'ינג'ר אייל, מיונז וקמח בתפיחה עצמית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 16%. עוגיות מלאך : ביסקוויטים קלים המיוצרים עם שמרים, עוגיות גבינה ללא ביצים על הכיריים, עוגיות גבינה על טאווה, ו ממתקים חתוכים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים קמח בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. בקערה אחרת שלבו את הג ' ינג ' ר אייל, השמנת החמוצה והמיונז; מערבבים לתערובת קמח רק עד שהיא לחה. הופכים למשטח מקומח קלות; ללוש 8-10 פעמים.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' ר איילג ' ינג ' ר אייל
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
טפיחה החוצה כדי 3/4-ב. עובי; לחתוך עם 2-1/2-ב מקומח. חותך ביסקוויט.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
4
מקום 2 ב. מלבד על תבנית אפייה לא משומנת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מברישים בחמאה; מפזרים סוכר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
6
אופים בחום של 400 מעלות צלזיוס למשך 9-11 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "