קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות19
מגזין

חביתת מסאלה פטריות Garlicky

חביתת מסאלה פטריות Garlicky
המתכון חביתת פטריות Garlicky Masalan יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 20 דקות. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 423 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 38 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, שן שום, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, 30 כולו, וצמחוני דיאט. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: חביתת מאסלן הודית, חזיר בריזוטו פטריות, ו פטריות קלויות & שוויצרי על Garlicky Sourdough.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Nigl Freiheit Gruner Veltliner. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.