קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות100
ציון בריאות0
מגזין

ביסקוטי מקדמיה שוקולד לבן של מריאטה

ביסקוטי מקדמיה שוקולד לבן של מריאטה
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, ביסקוטי מקדמיה שוקולד לבן של מריאטה עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. והוא מתאים להגשה ל 100 מנות סועדים.. לקינוח הזה יש 76 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. אם יש לכם קמח, תמצית ונילן, חמאה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-42 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 10%, המנה הזאת היא בלתי ניתנת לשיפור. מתכונים דומים: ביסקוטי מקדמיה שוקולד לבן של מריאטה, שבב לבן מקדמיה לימון ביסקוטי, ו שוקולד כתום מקדמיה ביסקוטי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס). משמנים דף עוגיות או מרפדים בנייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד חמאה וסוכר עד רכה. מקציפים ביצים, וניל ואמרטו. בקערה נפרדת מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח. מערבבים תערובת קמח לתערובת חמאה. מקפלים פנימה אגוזים ושוקולד צ ' יפס לבן.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
אבקת אפייהאבקת אפייה
ליקר Amarettoליקר Amaretto
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחלקים בצק ל -4 חלקים שווים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
מניחים כל 1/4 מהבצק על דף העוגיות ויוצרים בולי עץ באורך של כ-14 אינץ 'ורוחב של 1 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 25 דקות בתנור שחומם מראש, עד חום קל מאוד. מצננים וחותכים באלכסון לפרוסות 1/2 אינץ'. מסדרים פרוסות על תבנית אפייה וממשיכים לאפות 8 דקות, עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: Vin Santo, פורט Tawny

ניתן לשלב את ביסקוטי עם וין סנטו וטאוני פורט. וין סנטו הוא הזיווג המסורתי ביותר לביסקוטי-אפשר להטביע את הביסקוטי ממש שם! נמל חום הוא בדיוק כמו טבילה. אתה יכול לנסות פייר לה פטה קרמנט דה לימו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
פייר לה פטה קרמנט דה לימו
צבע זהוב בהיר עם ניחוחות וטעמים תוססים של תפוח אפוי, דובדבן לבן ומרנג לימון. מקוויאר גורמה וצדפות ועד פופקורן, פייר לה פפטטה הוא יין רב תכליתי שמשתלב היטב עם מגוון מנות ומטבחים. נסו עם סלט אגסים אסייתי, לחמניות טונה חריפות, או צלעות חזיר ורסק תפוחים.תערובת: 70% שרדונה, 20% שנין בלאן, 10% פינו נואר