קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

ביצים מקושקשות ספרדיות

ביצים מקושקשות ספרדיות
ביצים מקושקשות ספרדיות ואינו מכיל גלוטן, וקמאיות ארוחת בוקר. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 17 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 368 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. גשו לסופר וקנו צ'ילי, ביצה, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ביצים מקושקשות ספרדיות עם פימנטון ואספרגוס, Revueltos (ביצים מקושקשות בסגנון ספרדי שמנת), ו ביצים מקושקשות, איך לעשות ביצים מקושקשות / ביצה s (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. תווית ויינה הרמיניה ליידי הרמיניה Tempranillo עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.