קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות5
ציון בריאות14
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ספירלות ספרדיות

ספירלות ספרדיות
ספירלות ספרדיות עשויות להיות בדיוק התוספת שאתה מחפש. תמורת 32 סנט למנה , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? מתכון ללא מוצרי חלב זה מכיל 130 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -1 גרם שומן למנה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אם יש לך בצל, מלח, אבקת שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 65% , שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם טורטייה ספרדית (חביתת תפוחי אדמה ספרדית) , טורטייה ספרדית (חביתת תפוחי אדמה ספרדית) ו- PB&J ספירלות .

הוראות

1
במחבת גדולה או בתנור הולנדי, מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את העגבניות, הפסטה, הסוכר, אבקת הצ'ילי, המלח ואבקת השום. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 25-30 דקות או עד שהפסטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
2 כוסות רומנו מגורר2 כוסות רומנו מגורר
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
צנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועותצנצנות 7 Ball® או Kerr® Pint (16 אונקיות) עם מכסים ורצועות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
תיבול גריל (מומלץ: תיבול סטייק מונטריאול)תיבול גריל (מומלץ: תיבול סטייק מונטריאול)
1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות1 עד 1 1/2 פאונד אטריות ריגטוני מיובשות
ציוד שתשתמש בו
אורגנו מיובש, ועוד לזילוףאורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'1 1/2 כוסות (5 אונקיות) אפונת סוכר, חתוכה לחתיכות בגודל 1 אינץ'

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

ספרדית עובדת ממש טוב עם טמפרניו, גרנאש ואלברינו. כאשר משלבים יין עם מאכלים ספרדיים, מדוע שלא תפעל לפי הכלל 'מה שגדל ביחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלבריניו ליין לבן ועל גרנצ'ן ועל טמפרניו לאדום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Torres Sangre de Toro Tempranillo. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-9 דולר.
טורס סנגרה דה טורו טמפרניו
טורס סנגרה דה טורו טמפרניו
יין מלא אופי והוא גם עוצמתי וגם אלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע פרי בשל מאוד, אלון וכמהין. לטאנינים שלו מבנה פירותי ובשרני המתפתח לנגיעות קטיפתיות של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך היישון. אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.