קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

ביצים עם סרטן

ביצים עם סרטן
ביצים שטות עם סרטן לוקח מסביב 5 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 6. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, פסקטריאן וקטוגני יש 139 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו שמנת, מיונז, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-296 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 44%, המנה הזו די טובה. נסו ביצים עם סרטן, סרטן שד, ו ביצים של ווסאבי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערת ערבוב בינונית שלבו את בשר הסרטנים, הסלרי, גבינת המסקרפונה, המיונז, השמנת החמוצה, חרדל דיז ' ון, מיץ לימון ועירית. מתבלים, לפי הטעם, במלח ופלפל. כף את תערובת הסרטנים לחצאי הביצים.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סרטןסרטן
סלריסלרי
עיריתעירית
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מניחים את הביצים הממולאות על מגש ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.