קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ביצים רכות וארטישוקים במרק

ביצים רכות וארטישוקים במרק
ביצים רכות וארטישוקים במרק עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם ביצים, גבינת פרמזן ולחם פריך, פטריות קרמיני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו ירקות ירוקים באביב וביצים רכות מבושלות כולו, וניל, סלט עדשים עם ביצים רכות, ו פריסה עם בייקון וביצים רכות מתכון (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים קערה עם מים וסוחטים חצי לימון לתוכו. עבודה עם 1 ארטישוק בכל פעם, הצמד את העלים החיצוניים הקשוחים לקצץ את הגבעול עד 1 אינץ'. באמצעות סכין חדה, לחתוך את שני השלישים העליונים של הארטישוק. עם כפית, לגרוף את לחנוק פרוותי. מקלפים את בסיס הארטישוק, מסירים את העור הירוק הכהה ומוסיפים למי הלימון. דק מאוד לחתוך את תחתית הארטישוק ולחזור למים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את חצי לימון הנותרים לתוך טריזים.
מרכיבים שתצטרך
3
במחבת גדולה ועמוקה מחממים את השמן.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השום ומבשלים על חום גבוה בינוני עד מתרכך, 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את המניה, מתבלים במלח ופלפל; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים את הארטישוק, מוסיפים למחבת ומבשלים עד פריך במכרז, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הפטריות; מבשלים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
לפצח את הביצים לתוך המרק, משאיר מקום ביניהם. מבשלים בעדינות על חום נמוך בינוני עד שהלבנים נקבעים אבל החלמונים עדיין נוזליים, על 2 דקות. בזהירות כפית כל ביצה לתוך קערה, ואז מצקת את המרק על גבי.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים את המרק עם הבצל הירוק ומגישים עם פרוסות לימון, גבינת פרמזן ולחם.
מרכיבים שתצטרך