קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

בצל מקורמל & עוגת בצק חצילים

בצל מקורמל & עוגת בצק חצילים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל בצל מקורמל & בצק עלים חצילים בצק טארט. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון צמחוני lacto ovo יש 507 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שמן זית, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זה הובא לך על ידי הו הירקות שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 0%. Pancetta, בצל מקורמל & Kalamata בצק עלים" רביולי " Wi, פרושוטו, בצל מקורמל ופטריות בצק עלים, ו פנצ'טה, בצק עלים בקרמל מאפה "רביולי" עם רוטב פלפל אדום קלוי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים תנור ל-425F.
2
לרסס תבנית אפייה עם שמן זית או תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים פרוסות חצילים על גבי גיליון ורוסס צמרות עם שמן זית נוסף. מתבלים במלח ופלפל וצולים במשך 20-30 דקות או עד שהתרככו ופשוט מתחילים להשחים, הופכים פרוסות לאורך מחצית זמן הבישול.
מרכיבים שתצטרך
4
מוציאים מהתנור ומניחים בצד. טמפרטורת תנור נמוכה יותר 204°.
5
בעוד חציל הוא אפייה, להתחיל caramelizing הבצלים.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים שמן זית במחבת גדולה על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים בצל וקורט של מלח. אפשר בצל לקרמל לאט, ערבוב מדי פעם בהתחלה בתדירות גבוהה יותר פעם בצל מתחיל חום. בהתאם לתנור שלך, זה יכול לקחת בין 30 דקות לשעה. להיות patientits שווה את זה!
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מהחום.
9
מניחים בצק בצק עלים מגולגל על תבנית אפייה כי כבר מרופד בנייר קלף.
מרכיבים שתצטרך
10
אופים במשך 10 דקות או עד חום זהוב.
11
הסר מהתנור ולהשתמש כף או מרית לדחוף את מרכז הקרום, משאיר על שולי 1 אינץ ' בכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
12
מורחים בצל מקורמל על הקרום. למעלה עם גבינה, ואז פרוסות חצילים קלויים, זיתים ופלפלים אדומים. חזור לתנור ואפה 5 דקות, או עד גבינה נמסה. לפזר סרטי בזיליקום על טארט ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה, ורוד נוצץ, יין מבעבע

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי, ופורט הם הבחירה העליונה שלי לעוגת עוגת טארט. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "