קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

בקלה ותבשיל ירקות

בקלה ותבשיל ירקות
בקלה ותבשיל ירקות הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 478 קלוריות, 88 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. זה מושלם עבור סתיו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם עגבניות, כרישה, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 88%. מתכונים דומים: תבשיל עוף וכופתה עם ירקות, תבשיל אורז עוף עם ירקות, ו דרך-2-Go תבשיל צמחוני-מתעייף מאותם ירקות ישנים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.