קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז דלעת

בראוניז דלעת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל בראוניז דלעת. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 431 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. אם יש לכם שמנת כבדה, תמצית vanillan, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הוא הובא אליכם על ידי ההתמכרות שלי לאפייה. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו דלעת שוקולד צ'יפס עוגיות דלעת ותבלינים עוגת גבינה בראוניז, בראוניז דלעת עם ציפוי דלעת פאי, ו בראוניז דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. קו 88 אינץ תבנית אפייה עם לסכל ולרסס עם ספריי בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
2
מיקרוגל שוקולד וחמאה בקערה גדולה בטוחה למיקרוגל במדיום (50% כוח) במשך 3-4 דקות או עד החמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד השוקולד נמס, להכין את שכבת הדלעת. בקערה בינונית, לשלב גבינת שמנת, מחית דלעת, סוכר, תבלין פשטידת דלעת וניל. לנצח עם מיקסר חשמלי משולב היטב וחלק. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
לאחר החמאה נמסה, להסיר את הקערה מהמיקרוגל ומערבבים עד שוקולד נמס.
מרכיבים שתצטרך
5
לטאטא בסוכר, ביצים, וניל ומלח. בהדרגה להוסיף קמח; מערבבים עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים 3/4 של הבלילה למחבת מוכנה. כף דלעת מילוי על ידי כף חופנים באופן שווה על הבלילה. כפית נותרה הבלילה בראוני מעל מילוי. השתמש סכין או שיפוד עץ כדי לחתוך את הבלילה מספר פעמים בכיוונים שונים כדי ליצור דפוס מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים בתנור שחומם מראש במשך 30-35 דקות - לא לאפות יתר על המידה.
8
הסר למתלה קירור להתקרר לחלוטין. לפני ההגשה, להכין את גנאש.
9
כדי להפוך את הגנאש, יוצקים את השוקולד הקצוץ לקערת ערבוב בינונית, להפריש.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את השמנת הכבדה לתוך כוס מדידה בטוחה במיקרוגל (Pyrex) ומיקרוגל על גבוה במשך כ 1 דקה או עד בועות מתחילות להיווצר על פני השטח. הקפד לא להתחמם יתר על המידה כי הקרם יהיה לרתוח מעל.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים את השמנת החמה על השוקולד ומאפשרים לו לשבת במשך כ 3 דקות. השתמש מקצף קטן כדי לשלב את התערובת לתוך זיגוג שוקולד חלק. כפית גנאש על הבראוניז.
מרכיבים שתצטרך
זיגוג שוקולדזיגוג שוקולד

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותק; קצוץ גסשוקולד לא ממותק; קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, חתוכה לקוביותחמאה לא מלוחה, חתוכה לקוביות2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית דלעתמחית דלעת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חצי מתוק, קצוץשוקולד חצי מתוק, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקאטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לבראוניז. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "