קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז מלאך משמש

בראוניז מלאך משמש
משמש מלאך בראוניז לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 108 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה משמש 24. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. גשו לסופר וקנו משמשים, אפיית שוקולד, קמח, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד טוב כמו קינוח אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 16%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם בראוניז מלאך משמש, בראוניז משמש, ללא קמח, ו בראוניז שוקולד ומשמש.

הוראות

1
בסיר ממיסים שוקולד וחמאה על אש נמוכה תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה סוכר חום, ביצים ווניל עד לקבלת תערובת אחידה. הניחו בצד. בקערה שלבו את הקמח, אבקת האפייה והמלח. מערבבים בתערובת שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
סוכר חוםסוכר חום
שוקולדשוקולד
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב משמשים, שקדים וקוקוס; מערבבים חצי לתוך הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
שקדיםשקדים
4
יוצקים לתוך 9-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מפזרים מעל את תערובת המשמש שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
6
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 25 דקות או עד להזהבה. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
חותכים לסורגים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

בראוניז עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.