קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

בראוניז עם פצפוצי שוקולד כפולים

בראוניז עם פצפוצי שוקולד כפולים
המתכון כפול שוקולד צ'אנק בראוניז יכול לספק הכמיהה האמריקאית שלך בערך 2 שעות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יש קינוח זה 328 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 24 מנות. אם יש לכם וניל, נתחי שוקולד, אבקת סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגיות פצפוצי שוקולד כפולות, עוגיות פצפוצי שוקולד כפולות, ו עוגיות פצפוצי שוקולד כפולות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F (325f למחבתות כהות או לא דביקות). תחתית גריז וצדדים של מחבת 13x9 אינץ ' עם קיצור או ספריי עם ספריי בישול. בסיר 4 ליטר, להמיס 1 כוס חמאה על חום בינוני; להסיר מן החום.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קיצורקיצור
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מערבבים בסוכר מגורען וחום, וניל וביצים עד מעורבב היטב. מערבבים בקמח, 3/4 כוס קקאו ומלח עד מעורבב היטב. מערבבים ב 1 כוס כל semisweet וגושי שוקולד לבנים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
3
מורחים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים 30 עד 35 דקות או עד סט. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בקערה גדולה, לנצח אבקת סוכר, 1/4 כוס קקאו, 1/4 כוס חמאה ומספיק חלב עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד ציפוי הוא חלק ומפיץ.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
6
מורחים על בראוניז.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
7
במיכל למיקרוגל, מיקרוגל 1/2 כוס שוקולד לבן נתחים ואת השמן שנחשף על 30 עד 60 שניות, ערבוב פעם או פעמיים, עד דק מספיק כדי לטפטף.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
8
מניחים בשקית אחסון מזון פלסטיק קטנה; לחתוך חור קטן בפינת התיק.
9
טפטוף על ציפוי. עבור בראוניז, לחתוך 6 שורות על ידי 4 שורות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית קקאואפיית קקאו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגושי שוקולד חצי מתוקיםגושי שוקולד חצי מתוקים4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגושי שוקולד לבניםגושי שוקולד לבנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגושי שוקולד לבניםגושי שוקולד לבנים