קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

ברוסקטה עם מוצרלה

ברוסקטה עם מוצרלה
ברוסקטה עם מוצרלה עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 104 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך עגבניות, 1 כף. kraft לייט zesty רוטב איטלקי, קרקרים חיטה ארוגים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו מוצרלה ופלפל ברוסקטה, מוצרלה פרובולונה ברוסקטה, ו מוצרלה בזיליקום ברוסקטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים.
2
מורחים קרקרים עם Neufchatel.
מרכיבים שתצטרך
NeufchatelNeufchatel
לכריכהלכריכה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
למעלה עם תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Spalletti Kianti D. O. C. G. (). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.