קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

ברוקולי רומנסקו עם רוטב עשבי תיבול ירוקים

ברוקולי רומנסקו עם רוטב עשבי תיבול ירוקים
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ותוספת שלמה של 30? ברוקולי רומנסקו עם רוטב עשבי תיבול ירוק יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 0 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל של 168 קלוריות. מתכון זה משמש 6. אם יש לכם עד 8 ראשי תינוקות ברוקולי רומנסקו, מלח ים ופלפל, עלי טימין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 62%. הציון הזה מוצק. נסו ברוקולי רומנסקו עם רוטב עשבי תיבול ירוקים, רומנסקו ברוקולי, ברוקולי או פסטה כרובית עם ריקוטה, ו ברוקולי רומנסקו ופרמזן (מתכונים דומים).

הוראות

1
קלף רק עלים חיצוניים קשים ביותר מברוקולי רומנסקו, והשאיר פנימיים רכים מחוברים. אדים ברוקולי בסל קיטור מעל מים רותחים, מכוסים, עד שהם רכים עד הליבה כשנוקבים בסכין, 15 עד 20 דקות. שים בצלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
RomanescoRomanesco
ברוקוליברוקולי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
סכיןסכין
2
בינתיים מערבבים את שאר החומרים, מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תיבולתיבול
3
כף כמחצית מרוטב העשבים הירוקים מעל ברוקולי והפך בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ברוקוליברוקולי
רוטברוטב
4
מגישים חם או בטמפרטורת החדר, עם רוטב נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
* מצא בשווקי האיכרים בסתיו ובחורף, ויותר ויותר בחנויות מכולת מצוידות היטב.
6
הפוך קדימה: רוטב, עד 1 יום, צונן (להוסיף מיץ לימון ברגע האחרון, או שזה יהיה משעמם את הצבע של הרוטב). ברוקולי רומנסקו עשוי להיות מאודה כמה שעות קדימה; בואו לשבת, מכוסה ברפיון, בטמפ ' החדר (אם מצוננים לילה במיכל, הוא נהיה גופרית).
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
RomanescoRomanesco
ברוקוליברוקולי
רוטברוטב