קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ברים עוגת פירות חגיגיים

ברים עוגת פירות חגיגיים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל ברים עוגת פירות חגיגיים. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 189 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. זה מושלם עבור חג המולד. אם יש לכם קינמון טחון, דובדבנים מסוכרים, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו ברים Fruitcake, ברים Fruitcake, ו ברים Fruitcake (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350ºF. שמן וקמח מחבת מלבנית, 13x9x2 אינץ'. בקערה גדולה, מערבבים 1 כוס קמח, סוכר חום, חמאה, קליפת תפוז, סודה לשתיה, קינמון, מלח וביצה עם כפית.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
גרידה כתומהגרידה כתומה
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
מחבתמחבת
2
בקערה בינונית, מערבבים 1/4 קמח כוס, דובדבנים, תמרים ופקאנים; מערבבים לתוך תערובת סוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
דובדבניםדובדבנים
פקאניםפקאנים
תאריכיםתאריכים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מורחים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים כ 35 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בסיר 1 ליטר, לחמם את כל החומרים זיגוג כתום על חום בינוני, ערבוב מדי פעם, עד התערובת מתעבה מעט.
מרכיבים שתצטרך
כתוםכתום
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
רסס מקורר ברים עם זיגוג. עבור ברים, לחתוך 8 שורות על ידי 3 שורות.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מסוכריםדובדבנים מסוכרים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה מגולגלת תאריכים, לחתוך לחציהחבילה מגולגלת תאריכים, לחתוך לחצי12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח לכל מטרהמדליית זהב קמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן קצוץ גס או פילברטפקאן קצוץ גס או פילברט01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים