קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

ברים קוף

ברים קוף
ברים קוף דורש כ 1 שעה ו 45 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 362 קלוריות. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מכלמתכונים דורשים רום, קמח, חלבוני ביצה ותמצית ונילן. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר כף ציון של 27%. נסו ברים קוף, גושי קוף ברים, ו בננה קוף ברים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מניחים את הצימוקים והרום בקערה חסינת מיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
מניחים במיקרוגל ומבשלים על גבוה במשך 1 דקה. מניחים בצד עד הצורך.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מערבבים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח בקערת ערבוב. בקערת ערבוב אחרת מקציפים יחד את החמאה והסוכר החום עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים פנימה את הבננה, החלב, הווניל וחלבוני הביצה עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים בהדרגה את תערובת הקמח, ומקציפים רק עד לאיחוד. מערבבים פנימה את תערובת הצימוקים ואגוזי המלך.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
חלב-חמאהחלב-חמאה
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
בננהבננה
חמאהחמאה
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מורחים את הבלילה לתבנית המוכנה
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים בתנור שחומם מראש עד שהחלק העליון מזהיב, כ -30 דקות. מצננים בתבנית 10 דקות לפני שחותכים לסורגים ומעבירים למתלה להתקרר לחלוטין. אבק עם אבקת סוכר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.